Novi Sad važi za biciklističku prestonicu regiona i izgradnja pešačko-biciklističkog mosta će unaprediti biciklistički saobraćaj u gradu, kažu za 021.rs u Novosadskoj biciklističkoj inicijativi.
Neverovatno je koliko gradske strukture ulažu truda u biciklizam u gradu da bi podilazili širokim masama.Umesto da su u poput Beograda napravili selfi most oni ulažu u ekstremno skup projekat.Mnogo veći gradovi nemaju pešačko-biciklističke mostove.
Potrosice se tacno toliko para za koje bi moglo da se kupi 100 autobusa na gas koji bi u celosti resili problem gradskog prevoza koji zagadjuje grad, mislim da je to vaznije od tog mosta.
Vise bi voleo da se odmah napravi most Kej-Sangaj preko kanala za pesake i bicikliste. Pretpostavljam da ne bi kostao vise od nekoliko stotina hiljada evra. Mala vrednost mosta, mala provizija i nasi politicari nisu zainteresovani. Sto skuplje i ludje, veca je verovatnoca za realizaciju.
to služi da se razvali park kod rektorata, pa polako ceo kej. to je premijeru trn u oku već odavno. onda parče za balaševiće, parče za spc, a lavovski komad galensu. i ode sve.
biciklisti sa petrovaradinske strane mogu samo da poginu kad pređu taj most, tako da to nije sigurno
Пре пар година поставише на бицикли стазе неке капије,читаче,бројаче ни један Не ради а неке 2015. на сајму у Нишу план развоја туристичког места Лединци са бицикли стазом Беочин- Петроварадин и успутним станицама,одмаралиштима ,од свега осташе само капије бројачи без бројача ,пројекти,макете,планови ...
Umesto da se vrati tramvajski saobraćaj i time učini ceo grad zdravijim i čistijim mestom, da se preko tog mosta isplaniraju i šine i tako poveže bačka i sremska strana grada pravi se još jedan disfunkcionalni most!
Biciklista ima mnogo, ima problematicnh. Mnogo vise ima vozaca motornih vozila koji ugrozavaju sve ostale ucesnike. Malopre, vozac prolazi na crveno, pesaci beze, gospodjica sa BIH tablicama se lepo parkira odmah posle semafora koji je prosle na crveno zureci negde (dok je pesacima zeleno). Parkiranih automobila na trotoaru i biciklistickm stazama koliko hoces. Dva kamiona se mimoilaza na putu a biciklista da ne bi bio pregazen ide u siprazje pored puta. Elektricni bicikli i trotineti (poneki) voze izuzetno brzo kada na trotoaru i biciklistickoj stazi, ucestalo prolaze na crvena svetla (brzi su i procenjuju da li mogu da prodju izmedju vozila). 20% vozaca nebezbedno obilazi biciklistu na putu.
Мене само интересује када је Мазалица последњи пут ишао бициклом даље од Градића ? Па чак и до градића је тешко доћи. Када се прође Београдска капија као да сте ушли у другу димензију што се тиче бициклизма а после ОШ "Владимир Назор" као да улазите у паралелни бициклистички универзум где се после "Аја Софије" улазите у црну рупу ... о чему Ви причате и какво унапређење бициклизма на сремској новосаЦкој страни када физички више нема ни ауто где да прође. Сиђите са те Ваше канцеларијске столице и личних захтева и мало се реално провозајте по граду ... Петроварадин и Сремска страна града Новог Сада су општа црна рупа и са садашњим урбанистичким плановима ће се само још више зацрнети ... авај
Док се у потпуности не измести транзитни саобраћај из Петроварадина (Прерадовићева, Рељковићева, Рачка) бициклизам је ту мртав !!
E vidim po slikama da ce na ovom mostu staza za bajk biti veoma krivudava, sto ce da rezultira visokim procentom padova. Ljudi pa ko projektuje ovakve staze, koje se prekidaju pod uglom a ne krivinom ???. Obratite pznju samo ...
Isto kao i nadstresnice na Zeljeznickoj i Autobuskoj Stanici u NS, pa ono ne stiti ni od kise ni od sunca ni od golubova ..
Sve sami strucnjaci...
Prvo uredite saobraćaj u gradu - puteve, pešačke i biciklističke staze. Dokle god je ovakvo stanje, ovakva investicija nema smisla, bar ne onog koji bi trebao biti.
Kada kažete biciklistička prestonica regiona onda sigurno mislite prestonica bahatih biviklista koji voze biciklove preko pešaka zar ne? Da ne spominjem ignorisanje semafora, osnovnih pravila saobraćaja, teranje pešaka sa trotoara da bi prošli, teranje automobila sa puteva da bi prošli itd itd
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
NSBI: Pešačko-biciklistički most unaprediće biciklistički saobraćaj u Novom Sadu
Autor: Emir Kahrimanović
Novi Sad
•07.10.2024.
•13:27 > 13:27
Komentari 28
Voja
Zoran
NN
nego šta bi
Prioriteti su?
Стојан
Vozim se autobusom
...
oddžombljavanje
/
Lepi Brka
aha
biciklisti sa petrovaradinske strane mogu samo da poginu kad pređu taj most, tako da to nije sigurno
Били Кацига
SMILE
Reaktor
Душица
...
Светозар Милетић
Док се у потпуности не измести транзитни саобраћај из Петроварадина (Прерадовићева, Рељковићева, Рачка) бициклизам је ту мртав !!
/
Wolta
Isto kao i nadstresnice na Zeljeznickoj i Autobuskoj Stanici u NS, pa ono ne stiti ni od kise ni od sunca ni od golubova ..
Sve sami strucnjaci...
Цонтесса
Bojan
ns
/
Ja
Varga T.
Gari
Joens
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H